czwartek, 1 maja 2014

o mnie ;d

SjeeeMangoo ! 3;  no więc... to mój NIE pierwszy blog . xd Mam na imię Kamila < przyjęło się Kama ;d > . Jestem nastolatką z miejscowości o bardzo bogatej nazwie xD < dosłownie 3; > Uwielbiam rysowanie i każdy rodzaj sportu . Według mnie jestem lepsza w biegach , niż w siatce ... według innych też . xD Mam kilka medali . ^^ Na msp miałam dużo kont na msp , ale dawałam hasła xD < byłam nie doświadczona ... xD > . Obecnie nazywam się 2002lala . Mam 16 lvl . Postanowiłam założyć bloga o msp z kolezanką < Wiktoria11109 > , ale się nam odwidziało i każda założyła swój :D < blog Wiktorii : KLICKNIJ *,* >                                                                                                                          

                                                                                       Do następnego posta ! *;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz